De televisie geeft “geen signaal” aan, wat moet ik doen?

Controleer of de juiste bron is geselecteerd en of de kabels goed zijn aangesloten. Heeft dit het probleem niet opgelost? neem contact met ons op.

Kan ik ook via mijn laptop of computer bellen (softphone)?

Uiteraard, tegenwoordig kan er op diverse manieren gebeld worden. Zowel op een mobiel toestel, een vast toestel, via een werkplek en nog diverse andere mogelijkheden.

Vraag bij uw accountmanager hier meer informatie over.

Hoe vraag ik een zakelijke telefoon of telefoonnummer aan?

Nieuwe aanvragen kunt u doen via sales@stemere.nl.

Hoe weet ik of er onderhoud aan het netwerk plaatsvindt?

Als er onderhoud aan het netwerk plaatsvind melden wij dit van te voren. Mochten er werkzaamheden buiten uw pand aan het netwerk gebeuren dan communiceren wij dit.

Daarnaast staan actuele storingen op onze statuspagina.

Hoe meld ik een storing van het bedrijfsnetwerk?

Je kunt contact opnemen met de servicedesk of uw eigen IT-helpdesk. Dit kan telefonisch bij ons, per e-mail of via het ticketsysteem.

Wij zijn elke dag telefonisch bereikbaar op het nummer 0880077500 tussen 09:00 - 17:00 (daarbuiten is de storingsdienst actief voor totale uitval).