24/7 support om alle problemen zo efficiënt mogelijk op te lossen
Problemen met IT kunnen op elk moment ontstaan, en daarom staan wij altijd voor je klaar. Onze specialisten bieden snelle en persoonlijke ondersteuning, zodat je organisatie niet stil komt te staan. Of het nu gaat om een technische uitdaging of gewoon een vraag, wij zorgen ervoor dat alles snel en efficiënt wordt opgelost. Met onze dagelijkse bereikbaarheid kun je rekenen op continue ondersteuning, zodat jij je kunt richten op je werk, zonder IT-zorgen
- Hosted dashboard speciaal voor televisie
- Management van kanalen en TV-boxen
- Ondersteuning bij branding op televisie boxen zonder extra kosten
- Vast bedrag per maand (met uitzondering van additionele televisiepakketen)
maand
- Totale ondersteuning van werkplek inclusief remote support op afstand.
- Volledige monitoring van de hardware en pro-actief beheer.
- Derde partij software ondersteuning
- Storingsdienst aanvullend voor totale uitval
- Vast bedrag per maand
maand
- Kleine aanpassingen binnen de omgeving
- Verzorging van zowel hard als softphones
- Managed telefonieplatform aansluitend per organisatie
- Hosted dashboard speciaal voor telefonie
maand
- Live monitoring op internetverbinding
- Live monitoring van datanetwerk
- Storingsdienst aanvullend voor totale uitval
maand
Support op maat
Bij Briqt bieden we support die volledig is afgestemd op de unieke behoeften van jouw organisatie. Wij zorgen ervoor dat je altijd de juiste ondersteuning krijgt, precies wanneer je die nodig hebt. Vanaf prijzen worden driemaandelijks gecontroleerd. Hiermee kan er schaalbaar een realistische prijs gehanteerd worden. 8x5 telefonisch bereikbaar *additioneel met storingsdienst 15x7 24x7 bereikbaar per mail

Heldere all-in support
Bij Briqt weet je altijd waar je aan toe bent. We werken met vaste pakketten en duidelijke afspraken, zodat je nooit wordt verrast door onduidelijke kosten. Jij weet precies wat je kunt verwachten binnen je supportpakket en wij zorgen dat alles soepel geregeld wordt.
