Hoe lang duurt het voordat een melding bij de servicedesk wordt opgepakt?

Binnen de servicedesk hanteren wij een SLA welke aansluit bij de wensen van de klant.

Hiermee staan er vaste afspraken vast welke betrekking hebben tot de response en oplostijd van de aanvragen.

Hoe vraag ik een nieuwe werkplek (laptop, monitor, telefoon) aan?

Nieuwe aanvragen kunt u doen via sales@stemere.nl, hierna volgt een offerte en na akkoord gaan we door tot het leveren van de werkplek.

Hoe vaak worden updates of beveiligingspatches uitgevoerd?

Updates worden via ons patchmanagement gereguleerd dagelijks gecontroleerd en na een goede bevinding akkoord gegeven voor installatie.

Dit wordt gedaan wanneer dit de minste impact heeft voor de organisatie.

Hoe meld ik een storing of een probleem?

U kunt een storing of een probleem melden via het emailadres servicedesk@stemere.nl, daarnaast kunt u bellen via 0880077500 of inloggen in uw klantportaal om een ticket in te schieten.

Wie kan ik benaderen bij problemen met mijn apparatuur?

Je kunt contact opnemen met de servicedesk of uw eigen IT-helpdesk. Dit kan telefonisch bij ons, per e-mail of via het ticketsysteem.

Wij zijn elke dag telefonisch bereikbaar op het nummer 0880077500 tussen 09:00 - 17:00 (daarbuiten is de storingsdienst actief voor totale uitval).