Binnen de servicedesk hanteren wij een SLA welke aansluit bij de wensen van de klant.
Hiermee staan er vaste afspraken vast welke betrekking hebben tot de response en oplostijd van de aanvragen.
Nieuwe aanvragen kunt u doen via sales@stemere.nl, hierna volgt een offerte en na akkoord gaan we door tot het leveren van de werkplek.
Updates worden via ons patchmanagement gereguleerd dagelijks gecontroleerd en na een goede bevinding akkoord gegeven voor installatie.
Dit wordt gedaan wanneer dit de minste impact heeft voor de organisatie.
U kunt een storing of een probleem melden via het emailadres servicedesk@stemere.nl, daarnaast kunt u bellen via 0880077500 of inloggen in uw klantportaal om een ticket in te schieten.
Je kunt contact opnemen met de servicedesk of uw eigen IT-helpdesk. Dit kan telefonisch bij ons, per e-mail of via het ticketsysteem.
Wij zijn elke dag telefonisch bereikbaar op het nummer 0880077500 tussen 09:00 - 17:00 (daarbuiten is de storingsdienst actief voor totale uitval).